ÇOCUKLARIMIZ MUTLU BİZ MUSMUTLU                     

 Çocukları ve gençleri ne kadar çok önemsediğimi beni takip edenler bilir.Geleceğimiz onlar bizim hep söylüyorum.Bunu  sadece dilim söylemiyor üstelik. Onlar için yaptığım yahut var olduğum her projede bu söylediğimi samimiyetle gösterdiğimi de düşünüyorum.

Bu aralar Gelibolu Düşünce Platformu'nda üye olan 3 genç umudumu yeniden perçinledi.Ayşe Çisil Aydemir,Menekşe Aydemir kardeşler Arif Karaca ile birlikte uzaktan eğitim alabilmek için tabletleri olmayan çocuklara yardım kampanyası başlattılar.Bizler de GDP yöneticileri ve üyeleri olarak destek olmaya çalıştık her manada gençlerimize.Duyarlı insanlarımızın Gelibolu sevdalılarının katkılarıyla pek çok çocuğu tabletlerine kavuşturduk.

Dünyada yaşarken hissedebileceğiniz en güzel duygu bir çocuğu mutlu görmek.Gözlerindeki o ışıltıya,utana sıkıla ettikleri teşekküre şahitlik edebilmek.Bu hissiyatı ancak yaşayanlar bilebilir.

Ancak bu yolda elbette ki her zaman ki gibi bir takım istismarlar da olabiliyor ne yazık ki.Hatta işin mahiyetine ve sonucuna odaklanmaktan öte detaylarla bizleri üzen yorumlara da maruz kalabiliyoruz.Yıllardır bu tarz projelerde yer almış insan olarak bana ablalık yahut ağabeylik yapan bir büyüğüm hiç olmadı.Her şeyi kendi yöntemlerimle haktan ve hakikatten ayrılmadan çözmeye çalıştım.Dilimin döndüğünce kırıp dökmeden yaptıkları eleştirilere yanıt verdim.Ancak tam da bu nokta da gençlere destek olunması gerektiği bir nevi benim boynumun da borcuydu.

Gençlerin başlatmış oldukları bu projeye elimizden dilimizden geldiğince destek verdik.Ve tüm olumsuz eleştirilerde onların yanlarında olarak gerektiğinde GDP olarak siper olduk.Çünkü bizim bildiğimiz, büyüklük tam da bunu gerektirirdi.Onların bu kutlu yolda yürürken yollarındaki çeri çöpü temizlemeye çalıştık.Onların heyecanıyla heyecanlandık,onların sevinçlerinle sevindik.Zira ağabey olabilmek,abla olabilmek bunları gerektirirdi.En azından bizim anlayışımıza göre.Tüm bunlar yaşanırken,

Bir genç kardeşim ne güzel ifade etmiş bir yorumunda görüşlerini ;

 ''Ablacım STKlar gençleri kazanmalı. Ben bundan 15 yıl önce STKlarda gönüllülük yaparkenden bugüne kadar geçen sürede bile çok sey değişti aslında sivil toplum alanında. Gelibolu’ya herhangi bir STKnın getirebileceği çok şey var. Güçlerimizi birleştirip bir şeyler yapacağız başka yolu yok. Böyle güzel arkadaşlarımız olduğu sürece bizim de uzaktan inancımız perçinleniyor.İyi ki varsınız ve oradasınız'' demiş.

Ben de diyorum ki,gençler bizim vazgeçilmezimiz.Vitrine çıkmalarına müsaade ettiğimiz sürece tabi.Ancak bu mesele bizim, tüm Memleketimizin sorunu ne yazık ki.Sadece Siyasette değil pek çok STK içinde de bu böyle.20 30 yıldır  STK başkanlığı yapan insanlar var bu ülkede neden? Çünkü o koltuktan vazgeçemiyorlar,çünkü forslarından etiketlerinden ayrılmak istemiyorlar.İtibarlarını kaybedeceklerini popüleriteyi yitireceklerini düşünüyorlar.Bu insanları da gözden çıkaralım demiyorum yanlış anlamayın.Bir büyükleri bir ağabeyleri olarak danışacakları bir merci olabilmelerini sağlayalım bu insanları.Çünkü onların bilgece taktiklerine ve tecrübelerine her daim ihtiyaçları olacaktır yetişen tüm gençlerin yeni pozisyonlarında.

Zaten yeni yetişen nesil çok da hevesli değil bu tarz organizasyonlarda bulunmaya.Çelme takmayın,olumsuz eleştiriler yapıp onların heveslerini kırmayın.Egosuz olabilmek tam da bunu gerektirir.45 50 yaşına gelmiş bir insana,''sen daha gençsin'' demek de ne demek? İlla ki 65 yaş üzeri mi olmak gerekir siyasette de STK'larda da başkan olabilmek için? Kusura bakmayın da ben bu zihniyeti ne siyasette ne de STK'larda görmek istemiyorum.

Bize iş yapabilecek,taşları yerinden oynatabilecek enerjik,dürüst,adil ve hakkaniyetli iş bitirici ve heyecanlı insanlar lazım.Güveninden şüphe etmeyeceğimiz,şeffaf insanlar olmalı artık her yerde.Bu toplum ancak böyle kalkınır.

Kollektif olarak birlik ve beraberlik içerisinde toplum menfaatine olan çalışmalara karınca kararınca destek olan herkese canı gönülden teşekkür ederim.Çocuklarımızın yüzünde kocaman bir tebessüm oluşturdunuz her biriniz katkılarınızla,Bu sevinç de  hepinizin payı var ayrıca..

Kendi adıma bu organizasyonun bir parçası olmaktan ve gençlerle çalışmaktan onur ve gurur duydum.Biliyorum ki,daha pek çok etkinlik ve kampanyaya imza atacağız beraberce..Sağ olun,var olun gençler,Sevgilerimle..(3 ARALIK 2020)

Başlık ekle



Yorumlar

Popüler Yayınlar